Nytt år nya tag..

..eller haha antar de men känner att jag mår bra som jag gör osv. så jag har inga nyåröften.

Är just i detta stund i norrland hos kussarna :D och firade även nyår här MEN jag har haft bätte nyår än det här, låg i sängen på tolvslaget. För att jag har haft/har ont i halsen, så jag inte kunnat prata och sälva :( sög sjukt mycket! MEN det är på bättrings vägen, för nu kan jag prata, han på vårdcentralen frågade mamma: du som känner henne, brukar hon låta så här gröttig när hon pratar, sa han lite besvärat hahah och nej de brukar jag inte. Har ju inte kunnat prata ordentligt på två dagar haha allafall har jag fått penselin nu och kommer bli fisk om typ två dagar och FÖRHOPPNINGSVIS kunna åka skidor då, VILL så himmels gärna de!!!!!! :D

Hare bäst!

Kommentarer

haha HAIRLIG bild!! ^^

2012-01-04, 00:33:13



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback