Hissa!

VERKLIGEN en eloge för mig för att jag är bäst på att blogga!!!!! HE HE HE
Saker att se farm emot fram över är följande:

- Träning i dag ( ja det häar skulle jag publisera i går) , har börjat kickboxat igen super sköjj. Lite blåslagen bara hehe asså Julia som jag kör med får mycket lättare blåmärken och ja gissa hur hon ser ut, Inte kul någonsans. Känner mig ond för att hon har två feta blåmärken :/ förlåt Julia!

- Köpa kläder till mammas 50 års fest. Letar som en galning, assskul :D har tänkt köpa någon fräck klänning (har tvingat mig själv att inte köpa nått svart) och ett par klackskor (hjälp!).

- Mammas fest!!

- New York resan, herre vad KULIGT!!!! :D :D Galet..

Det här är ingen låt jag lyssnar på direkt men tycke den passar till New York feelingen. Hörde den i går när jag gick hem och lyssnade på Petra Marklunds sommarprat. Måste bara tipsa om att Olof som är med i mammas nya kille, Cicci som är med i idol, Danile Adams-Ray och Johan Johansson som har skrivit "Hundra åringen som klev ut genom fönstret och försvann" alla dom är världa att lyssna på, alltså dera sommarprat ! :)

Kommentarer
Karin http://l

Älska sommarprat!

2011-09-16, 16:04:55
Julia

Hahaha lugnt Moa!

2011-09-18, 16:12:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback