Husse här!

 


Men tjenareee husseburtan här. Gick och tränade på kvällskvisten så där. Kändes väldigt bra och skönt var det också. Men kunde inte gå ner för trappen sedan. Fick ta hissen!! heheh neerå men skulle kunnat vart så för det kändes som att benen skulle gå av. Jag hoppas bara nu att jag kommer upp ur sängen i morgon, annars blir det lite problem.

 

Det jag tränade var ett styrkpass på Puls o Träning. Var proffsigt och kul. Tjejen som höll i det hade mick sa i den "var beredd, okej på 2 och så ner långsmat och så upp på två" eller ja typ så. Känns lite för klämkäckt ibland men även bra att hon pratar hela tiden det gör att man blir mer taggad. Alla fall så skulle jag vilja prova på att vara ledare för pass och sånt. Skulle vara kul att peppa folk och leda dem dessutom vet man ju att man gör nått bra.  Seden får man ju välja vilken musik man vill!

Så på torsdag tänkte att jag skulle gå på Afro och på söndag Zumba.


Kingeling Pling

 


Kommentarer

SVAR: Haha ja verkligen! Hon är så bra!!!

2011-08-25, 22:05:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback