Someone Like You


Det är ganska mycket i skolan vilket inte gillas någonstans! I morgon är det försig en skön dag då vi bara ska ha projektarbete. Projektarbete, vad vad vad,  kanske... ni tänker. Jo jag ska göran en barnbok med några från klassen vilket jag tror kommer blir super!

Juste har färgat håret om ni inte förstod det i tidigare inlägg. Och ja det blev lite knas så ska förbättra de i hegen hoppsa jag eller NEJ måste göra det innan fredag. Kan ju inet gå på krogen i falmmigt hår!!!! hur skulle de vara??? UTSENDE ÄR ALLT som hanapee skulle säga hhehe verkligen!!

Taggad till lördag då vi ska köpa kläder till mammas fest! HOPPAS jag hittar nått :D

Nu ska jag sova


Nöjd Martina haha ;) <3

Kommentarer
Martina

skit nöjd!! :D

2011-09-22, 22:52:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback