Hej

Heeeej! Sätter handen på höften och ler, för ni som inte fattar det roliga säger jag bara Maria Montiazami! haha sååå roligtdum. Sitter i mitt rum, som jag förövrig älskar, och lyssnar på Jay Smith. Håller på att fixar med hemsidan till vårat UF företag. Men det går siso så där, vi har fått ett grattis pogram att jobba mot meeen det ser förjävligt ut.


Eller kanske inte men ja vi får se. Det blir allafall sjukt mycket enklare att jobba i och så är det grattis och det gillar vi!! Vårat UF företag kommer att citerar från våran affärsidé: "Vi ska tillverka och sälja armband där hela vinsten skall gå till olika organisationer som stödjer barn i hela världen" super duper bra va? Jag är ganska taggad över att göra mitt armband. Vi kommer alltså att designa ett armband var i gruppen vilket blir fem totalt. Jag har som ni ser ansvaret över webb-grejset och kommer att åter komma när det är dags för er att beställa det armband ni vill ha hehe Juste!! Vårat företag heter Child-Supporting Bracelets UF värt att minnas.

Snart blir det Idol med Martina :D
Men NU mat!

Hare gött!

Kommentarer
Mira

nääää moa!!! den ser awesome ut :D pusss

2011-10-21, 21:10:51
moa

okiiiirå haha då köör vi på visma power! :D

2011-10-22, 17:06:53
klara

ååå så roligt lät ju as kul att få göra nått sånt där!! måste höra av dej när man kan kolla på arnbanden:D

2011-10-23, 14:37:08

Det kommer bli grymt!! :D Och vi kommer sälja massor! ;P

2011-10-23, 18:10:35
moa

Klara: Jaaa absolut!! :D



Sandra: vi får hoppas på det ;)

2011-10-24, 09:53:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback