DÅÅÅ KÖÖR VI!!


Bort med det gamla och in med det splitters nya. Det jag kommer att bjuda på i denna fräcka blogg är följande (trumvirvel):


Närbilder på mig i alla sorters slag, kör hanapee inspirerat och ni som inte vet vem hon är måst göra det för hon äger!!! Min förebild. De sakerna kommer typ gå under ”Rööliga saker” och även kul klipp från youtube och sånt kommer dyka upp där.


”Musik” och ”Filmer” kommer också vara två av kategorier och kommer att handla om, ja gissa… precis filmer och musik. Ganska bra va??


Jag tror inte att jag behöver säga vad alla kategorier står för, det borde man ju fatta. Annars fråga gärna, finns inga dumma frågor eller jo ibland så ställ bra frågor. Hehehee


 

 


Kommentarer

Tackar! ;D

2011-08-15, 01:26:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback