Äntligen klar



Ganska nöjd, (här kommer "aldrig nöjs tjatet") men handtagen blev lite långa. Alla fall så har jag hållt på med den här saker typ några år heheh men nu är jag klar. Glad :) Nu måste jag ju för sig börja med nått nytt protjekt...hum... kanske ska göra en klänning till mammas 50 års fest som hon ska ha i Oktober :D fun fun Ska kanske gör nått av glitter toppen som Maja hitta förra veckan.

Tänkte typ nått i stil med eller ja typ glitter toppen upptill och så svart, inte spets tyg men svart tyg ned till och så gärna urringning där bak. 

Angående bilden då är det lite ja hehe genant eller vad man säger. Har börjat lägga upp bilder på lookbook så det får väll vara svaret på denna bild. Men ska säga att jag har fått typ hunda "hype" på den här bilden. Ganska GLAD :D så det är KUL!! Här är min sida :P http://lookbook.nu/under

Kommentarer
LISA!

jävlar vilken snygg blogg moa!

och sjukt snygg bild, borde du ha som visningsbild på fb! kram på min fina kusin ;)

2011-08-21, 20:45:50
moa

Skit lisa vad glad jag blir :DD TACK!



haha nja eller du menar väll den med paljetttröjan?



Kramis på dig fina kusin <3

2011-08-21, 21:05:27
klara

åhhså cool och snyggg väska!! kul att du harbörjat med lookbook! måste kolla den nu!:D

2011-08-22, 19:44:29
moa

taki tack kärra kusse burre :D gör så du kanske ska skaffa en själv?? <3

2011-08-22, 21:27:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback